Bu Blogda Ara

24 Mart 2013 Pazar

Küçük fikirler...


Herkese tekrardan merhabalar;
Aslında tam da bahar demişken bir anda karlı sabahlara uyanır olduk.Olsun sonuçta varacağımız yer ya bahar ya da yaz nasip olursa:)Enerjimizi düşürmesin soğuklar bilakis hazırlıklar için düşünme şansımız olur öyle değil mi...

Bu gün okuduğum bir dergiden alıntı fotoğraflarla küçük fikirlere yer ayırmaya karar verdim.Fotoğraflar tamamen alıntıdır.Ama uygulamaya açıktır.Yüksek müsadeyle:)Açılışı ahşapla ilgilenenler için bulduğum fotoğrafla yapmak istedim.Ne güzel bir fikir ne sevimli bir görüntü öyle değil mi.Ah bizler sitelerde apartman dairelerinde yaşıyoruz ne olur şu yöneticiler bahçedeki ağaçlara böyle güzellikler yapsalar ama nerdee tabii ki imkansız bu nedenle bu görüntüyü bahçeli bir evde yaşayanların bahçesinde görebiliriz öyle değil mi ihtiyacımız olan  sadece bir ağaç:)

Bu sene dekorasyon dergilerinde ve vitrinlerde sıklıkla sarıya rastlar oldum...Aslında ilginçtir ben bir sarseverim.Özellikle bahçe ve balkon dekorasyonlarında oldukça renkli ve eğlenceli bir renk.İç açıcı,neşeli...Bu sene yine mutlu sofralarda sevdiklerimizle balkon/bahçe  sefaları yapmak dileğindeyiz inşallah.Bu sofraları kurmadan önce kırkyamaları hazırlamak gerekiyor:)Daha önce de söylemiştim güzel bir sofra için detaylar önemlidir.Kışın sonlarına yaklaşırken yavaş yavaş yılbaşından kalan kırmızı renge veda edip,yeşiller,maviler,pembeler,sarılarla  vb bir çok renkle bulşmanın vakti gelmekte.İnsanın güzel sabahlara uyanmasının en önemli yollarından biri kesinlikle renklerden geçiyor ...Tek bir kumaşla sınırlı kalmak istemiyor insan her birini ayrı ayrı yapmaktansa onları güzel bir harmoniyle bi araya getirip kırkyama yaparak hoş masa örtüleri yapmak hiç de fena bir fikir gibi gelmiyor insana...Tabii ki sadece masa örtüleri değil istedikten sonra bir çok ayrıntı da kulanılabilir...



Bu sene beni heyecanlandıran kumaşlardan biri de ketenler.Algıda seçicilik mi bilmem tabii... Kendi sade pastel renklerine canlı detayları kattığımızda bu denli hoş görünen bir başka kumaş azdır herhalde...Onunla bu bahar çok oynayacağım kesindir:)


Dergiden seçtiğim ayrıntılarla devam edeceğim ancak bu günlük benden bu kadar herkese rengarenk günler diliyorum sevgiyle kalın...







4 yorum:

  1. senacım içimizi açıyosun....

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ediyorum canım be mutlu:)))

    YanıtlaSil
  3. cıvıl cıvılsın yazıların baharı çağrıştırıyor..İçimizi ısıttın..Serpil.

    YanıtlaSil
  4. Ne mututlu boyle dusunnmeniz iste bi kere boyle bir soz ymaya gorsun insan daha bir tutkuylavyaziyor inan sevgiler

    YanıtlaSil