Bu Blogda Ara

19 Mart 2013 Salı

mutlu sofralar...

Herkese merhabalar;

Dün çok istememe rağmen bir türlü yazımı ekleyemedim.Arkadaşlarımla toplanmaya karar verdik,Güne elbetteki sabahın keyfini çıkardıktan sonra başladım.işte böyle şarkılı bir sabah...
Dostalarla toplandık dün gene şahane bir gün yaşadım onlarla...Gülücükleri paylaştığınız ortamlar vardır ya,hayatın koşturmasını bir tarafa atıp öylece sohbete daldığınız.İşte öyle günlerden biri,e bir de bol yemekli:)Sevgili arkadaşım enfes kedi dilli pastası;eğer isteyen olursa bilare tarifini alıp ekleyebilirim.gerçekten çok lezzetli ve çok hafifti.

Güzel bir sofra günün olmazsa olmazıdır.

Artık evlerdeki bu güzel toplantıların keyifli hale gelmesinin en güzel yolunun süslü sofralar olduğunu ve insanları buna verdikleri önemi görünce biz de daha önce büyük düğün organizasyonları için arkadaşımın hazırladığı bu peçetelikleri neden evde de kullanmayalım ki dedik ve arkadaşımla beraber bir yola çıkmaya karar verdik.Evlerinizde mutlu mutlu hazırladığınız şık sofralara bir de bu detaylı peçetelikleri neden eklemeyesiniz ki:)Bence oldukça dikkat çekici ve unutulmaz bir sofranın sırrı detaylarda saklıdır...Arkadaşımın kendi tasarımı ve el yapımı olan bir kaç örnek paylaşmak istiyorum sizinle ,


Genellikle büyük düğün organizasyonları için hazırladığı bu peçetelikleri eviniz için de şık bir sunum olması açısından hazırlayabiliriz diye düşündük.Beni o kadar heyecanlandırıyor ki bunlar.Masa sunumları için çok alternatifniz var biliyorum ama biz el yapımı bu peçetelikleri yaparken,tek tek heyecanla süslerken ne kadar heyecan duyuyorsak siz de kullanırken o kadar mutlu olacaksınız biliyorum...

BİLGİ VE SİPARİŞ İÇİN sardunyabahcem@gmail.com dan iletişime geçebilirsniz...hepinize bol gülücüklü ,mutlu sofralı günler diliyorum...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder