Bu Blogda Ara

16 Mart 2013 Cumartesi

yeni günden herkese merhaba ;

Elime yepyeni bir iş aldım...Dünyanın en sevimli şablonunu bulmuş olabilirim ve eğer bittiğinde beğenilirse seri üretime geçeceğim:) bence herkesin küçük kızının odasında bir tane bu şablondan olmalı:)araştırdım araştırdım.Uğraştım ..

kafamın içinde bir çok şey oluşmaya başladı..yaratıcı fikirler.Çok sevdiğim bir arkadaşımın da bu konuda parlak fikirlerinden faydalanıp burada sizlerle paylaşıma en kısa zamanda geçeceğim inşallah.Aslında el yapımı ürünlerimi üretmek adına yeterli vakte sahibim;yeterli heyecana da fakat bu zaman diliminde yaşadığım şehirde bu hobiler için gerekli malzemeleri en uygun şekilde toplu oalrak alabileceğim bir yerden başlamam gerek sanırım.Hadi bana kolay gelsin...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder