Bu Blogda Ara

10 Mayıs 2013 Cuma

İyi fikir

İstanbul gezimde gördüğüm bi evler var  kiiii,ah o camlardan sarkan sardunyalar yok muuuuu sıcacık....kadıncağız Emirgan'da evinin camından bakıyo "bu evin fotoğrafını çekebilir miyim "dedim "ay dur ben gireyim öyle çek "dedi :))))üstü müsait değilmiş:)))kıyamm ya misafirperver Türk insanı



Evlerin önünde oynayan çocuklardan birine çok "çok şanslısın muhteşem bir yerde yaşıyorsun"dedim "evet ama tadını çıkaramıyorum ki offf off annem koruya gitmeme izin vermiyo"diyo :))))işte herkesin ayrı derdi var di miiii

Ankara dönüşümde dost ziyaretlerine başladım:)))))

Bu gün Hayrünisayı görmeye gittim instagram sayesinde tanıdığım ve çok güzel bir arkadaşlık kurduğum sevgili Deniz'in güzel kızı ona küçük bir hatıra yapmak istedim aklıma iyi dilek minderi diye bir şey geldi minderin üzerine kalbimden geçen iyi dileği işledim ve bu dikek insana müthiş bir poziif enerji veriyor bence ve ben isteyenlere de kendi akıllarına gelen güzel dilekleri işleyebilirim diye düşündüm yastığa küçük detaylar ekeyetek süslüyor ve askı yapıyorum evinizin bir köşesinde duruyor :)))
Ben Hayrünisa için "sağlık ve huzur "diledim peki siz ne isteriniz???
Bilgi ve sipariş için sardunyabahcem@blogspot.com

Sevgilerrrr...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder