Bu Blogda Ara

23 Mayıs 2013 Perşembe

Matruşka kapı süsüm

Evettt ilk matruşka denemem şaşı olmakla beraber pek bir çıtı pıtı:)

Kaç gündür matruşka dikeyim matruşka dikeyim derken sabahın 8inde kalıbı çıkardım öyle yaptım olmadı söktüm böyle yaptım olmadı söktüm derken bi mantığa oturttum ve mutlu son kapı kulpları ,evin bilimum askılı yerleri boş kalmasın evi ıvır zıvırla dolduralım projemin yeni fırlangoçu matruşkam efenim buyrun :)))

Bilgi ve sipariş için sardunyabahcem@blogspot.com
Dan da ulaşabilirsiniz burdan da:)))
Sevgiler 

4 yorum:

  1. çok güzel olmuş ablacımm ellerine saglık :)

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar,
    Bloğunuzu yeni keşfettim ve çok beğendim :))) Çok cici olmuş :)) Emeklerinize sağlık...
    Bu arada sizi izlemeye aldım. Bana da beklerim http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Güzel paylaşımlarda görüşmeyi diliyorum,
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim hemen izlemeye aldım ve ağzım sulandııı :))))hoşgeldiniz siz de sevgiler

      Sil