Bu Blogda Ara

24 Mayıs 2014 Cumartesi

Mutlu Seyehatler Yazısı:)

      Ben şanslı bir insanım neden mi,detaylara ve keyifli anlara düşkünlüğüm çoktur ve çoğu zaman da etrafımdaki insanlar da böyledir,ya da ben böyle insanları özellikle hayatıma da alıyor olabilirim.

    Tabi tevafuk da var işin içinde.İşte bu sürprizler ve mutlu anlar katıyor hayatıma.Çok şükür.

   19 Mayısta tatil olmasını fırsat bilip Eskişehir'e çevirdik rotamızı:)

    Çok yakın bir dostumuzun evine misafir olduk.Sevgili Derya'nın yemekleri kadar zevkli sunumları da bize çok güzel hatıraların yanında mutlu detaylar bıraktı.

   
                                 

   Bu harika sofraya oturduğumuzda inanın nereden başlayacağımızı bilemedik.

    
                                  



                                   



    Yemekle ilgili ya da pastayla ilgili asla bir iddiam yoktur hatta mutfakta işlerimi bi an önce bitirmek dahi isterim.Kimi insana terapi gibi gelen pişirme işi evlendim evleneli hayatımdan nasıl çıkarırım planından ibaret olmuştu.Bununla ilgili nefretimi o kadar dile getirdim ki temizlik dahi yaparken mutfağa sıra geldiğinde agresifleştiğimi anladım.Derken hayatımın süper kadını annem "Bundan kaçış yok kızım,sev sevme,evinde sana yemek yapacak bir hizmetçin olmadığına göre,sen bunu sevmeye bak,durmadan nefret ediyorum nefffffret ediyorum dersen  bu senin için iyice içinden çıkılmaz bir hal alır"dedi .Dinledim,kendim için kolaylaştırdım ve nefret kelimesini çıkarttım,gözümde büyütmeyince herşey daha kolay oldu.Yakınmayarak işimi kolaylaştırdım.


   Sevgili Derya davetini pazar günü verdi.Biz Cumartesi günü misafirliğimizi başlatınca hazırlık aşamasında ona yardım etme fırsatım oldu.Onun yaparken duyduğu olumlu enerji bana da sirayet edince ortaya iyi bi iş çıkardık.Ve bu seyehatimizde de yepyeni şeyler öğrenmiş oldum.Bilmem söyledim mi ablacığım Osmaniye'de yaşıyordu.Evine gelen yardımcı bayan öyle yemekler yapıyordu ki eğer imkan olsaydı kesinlikle İyi bir şef olabilirdi.Oraya yaptığımız seyehatlerde de mutfak sanatıma :p çok şey kattığımı söyleyebilirim.Her yolculuk yeni bir deneyim benim için.Burdan da Asiye ablacığıma ve sevgili Derya 'ya teşekkür ve sevgilerimi gönderiyorum.

  
   Eskişehir'de çok güzel parklar var.Şimdi hızlı trenin olması da mesafeleri azalttı havalar düzelmişken siz de rotanızı  Eskişehir'e çevirin derim.


      Eskişehir Sazova Parkı'nda yakaladığım kareleri paylaşmak istedim.

   
                                


     
                                

                                


     Artık herşey daha kolay imkanlarınız dahilinde çok güzel tatilleri güzeller güzeli memleketimizin birbirinden güzel kültürü olan şehirlerinde değerlendirebilirsiniz.

    Sıklıkla yaptığım Çukurova seyehatlerinin ardından daha önce de gittiğim ama bu sefer çok daha değiştiğini 
gözlemlediğim Eskişehir size şiddeyle tavsiye ettiğim yerlerden biri oldu


Unutulmayacak kadar mutlu günleriniz olsun
Selam ve Sevgilerimle:)








    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder