Bu Blogda Ara

9 Haziran 2014 Pazartesi

Krep Aşkı

      İnsanlar krepten kule yapıyor içine harikalar koyuyor sardunya krep tarifi veriyor:)

      Ben her zaman söylüyorum benden ateşte portakallı tavuk tarifi gerçekten gelmez.Hem ne kızıyosunuz ben bu tarifi yeni evli arkadaşlarım için paylaşıyorum;))))
     

      1yumurta,bir fiske tuz,yarım litre süt ,boza kıvamına getirecek kadar un ve iki yemek kaşığı yağı karıştırma kabına alıp kepçe kardımıyla tavaya koyun ve önce bi yüzünü sonra diğer yüzünü hiç yağ katmadan pişiriyorrrr afiyetle yiyoruz:)


     Ben bu sabah bunu sırf kendim için yaptım çünkü ben kendi için iyilik yapmayı sevenlerdenim,böyle yapın da yüzünüzde güller açsın,ömrünüz uzasın...
                           


   Selam ve sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder