Bu Blogda Ara

6 Haziran 2014 Cuma

Letters To Juliet

       Bu ara el işlerine zaman ayırmıyorum,nedenini bilmiyorum,sanırım bi hobi odamın olmayışı herşeyi çıkar ,koy,topla ,kaldır yapmama neden olup gözümde büyütüyor,ya da yaza girme rehaveti de denebilir.

       Bir de malumunuz dikişin insana terapi gibi gelmeyişi de var,siz kendinizi dikişi rehabilite ederken buluyor,onu siz avutuyor,ona siz sabır gösteriyorsunuz.Hal böyle olunca insanoğlu işte,gözünde büyütünce biraz ara veriyor:)


     Ama yakın zaman için aklımda çok güzel şeyler var ve yapmam gereken Tildalarım tabii..,

     Bu ara sıklıkla film önerir oldum neden mi,kendim gerçekten güzel önerileri çok zor buluyorum.imdb ye asla güvenmiyorum,sadece savaş,savaşta aşk,fantastik filmlere puan veren,hala güzel film anlayışı Yeşil Yol'da kalmış üstüne hiç birşey koymayan bir site bence.

    Ben aşk filmlerine ne kadar az zaman ayırmışım,meğer bu filmler ne tatlı hatıra bırakıyormuş.

    Şimdi size bi film önereceğim,İtalya'nın sokaklarında ve köyleri de gezintiye çıkmak ,görsel bir şölen yaşamak ister misiniz?

     Konusu şöyle; sophie nişanlısı victor ile gittiği veronada ağlama duvarı tarzında bir mektup duvarı buluyor
ve bu mektuplara cevap yazan ve juliet'in sekreterleri ile tanışıyor.
     Taşların arasında bulduğu 50 yıllık bir mektuba cevap yazdıgında ise hayatı değişiyor :)

    
             
      


                           

      


Hafta sonu yağmurda en iyi aktivite bence aşk filmi izlemek

Sevgiler





2 yorum:

  1. Yaa Senacım bloggerın ana ekranında senin film önerisi yazını görünce hemen zıpladım buraya. Çünkü geçen önerdiğin filmi çok sevmiştik eşimle :) hemen bu akşam da bu filmi indirir izleriz diye hayal kurmuştum ki izlediğim bir film çıktı :( ben tv'de denk gelmiştim. Çok tatlıydı bayılmıştım.
    İmdb konusunda ben de öyle düşünüyorum kesinlikle. Top 250 listesi 10 yıldır falan aynı sanırım :)) oradan bi film bulduğumda ekşi sözlüğe gidip aratıyorum illa ki. Güvenmiyorum oradaki puanlara.
    Ay içimi dökesim varmış benim de :)) ouff şimdi akşama nerden film bulayım beeenn :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sedoş ben izledikçe buraya post yazmaya karar verdim bunu hepimiz yarasak mükemmel bi imdb düyası kurarız bence:)

      Sil