Bu Blogda Ara

1 Temmuz 2014 Salı

Dizi Öneriyorum:)The Walking Dead

        Eskiden korku filmlerinden çok korkar ve hatta bu korkuyu sever ve deli gibi korku fikmi izlerdim,şimdilerde hiç haz etmiyor çok  izleyemiyorum.Korkudan değil artık ama o anki gerilimden hoşlanmıyorum. 

        Ancak son bir kaç yıldır bir korku,gerilim dizisi izliyorum ki akıllara zarar.The Walking Dead.Aslında çok klasik bir zombi dizisi gibi görünse de,dünyanın sonu geldiğinde insanlar zombi olmuş ve bi kısmı kurtulmuşsa korkmamız gereken zombiler mi insanlar mı?işte tam da buna parmak basıyor.

     

    
       Dizin en çok bu gördüğünüz fotoğraftaki sahnesinden etkilenmiştim,oldukça ürkütücü değil mi.Sık sezon arası veriliyor,senede iki defa ve her sezon ortalama 10 bölüm veriliyor,Türkiye'de iki sezonda neredeyse 65bölüm izlediğimizi düşünürsek çok az,bu yönü diziye bağlılığı artırıyordu başta ama şimdilerde sıkmaya başladı.Oldukça zor şartlarda ve yüksek bütçetle çekildiğini sanıyorum.Aslında bi bakıma haklılar.  

      Konusu şöyle;The Walking Deadaynı adlı çizgi roman serisine dayanmaktadır ve zombilerin ortaya çıkışı sonrasında yaşam mücadelesi veren bir küçük grubunun hikâyesini ele almaktadır..[14] Hikâyenin çoğu, Atlanta metropol bölgesi ile Georgia çevresindeki kuzey kırsal bölgelerde geçmektedir. Yaşayan herhangi bir canlıyı yakalayıp yiyen ve insanları ısırarak onları da kendileri gibi yapan "aylaklar" (dizide zombiler bu adla anılmakta) sürüsünden uzakta aradıkları güvenli yerler bu kırsal bölgelerde geçmektedir. Konu, yaşam mücadelesi verenler grubun zombi sürüsüne karşılık hayatları ile kendi insanlıklarını dengelemeye çalışmaları, gruptaki üyelerin öldürülmeleri ile başa çıkmaları, tanıştıkları ve çoğu tehlikeli ya da yırtıcı olan başka insanlarla uğraşmaları gibi ikilemleri ele almaktadır.

Grubun lideri, zombi salgını öncesi şerif yardımcısı[2] olan Rick Grimes'tır. Grup her fırsatta grubun dinamiğini etkileyen/değiştiren yürüyen zombilerin korkusu ile yüzleşmektedir.

 

        Ramazan ayında mideniz kaldırmayabilir ama Ramazan'dan sonra bölümlerini arka arkaya izleyip keyfini sürebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder