Bu Blogda Ara

17 Temmuz 2014 Perşembe

Panolarım

Herkese Merhabalar;ihmal ettiğim bloğum ah.Herkeste okuduğum klişe ihmaller neden?Ramazan rehaveti diyelim:)

   Geçtiğimiz hafta ablamı yeni taşındığı şehirde ziyarete gittim.Artık Sedoş Malatya'da.Aynı zamanda da memleketimiz bu arada.Sanırım artık burdan Osmaniye,Adana,İskenderun postları atamayacağım.Hayırlısı.

   Ablama gider gitmez iftar tatlısı olarak Piano Kek hazırladım.İnanın o kadar hafif ki herkes çok beğendi.

 


Şöyle bir tariften yaptım gayet lezzetli oldu deneyin derim.


    Malatyaya gitmişken ig den çok severek takip ettiğim bir arkadaşımı ziyarete gittim.

   Sevgili Melike beni evinde çok şık sunumlarla konuk etti sağolsun.Benim için bu panoyu hazırlamış.


   Hatta instagramda öyle sevildi ki arsından bunun ikincisini yapıp çekiliş ile hediye etti:)

     Hediyem kadar paketi de harikaydı:)


   


   Ona kurabiyeden bir paket hazırlamış:)Burdan da kendisine teşekkür ediyorum:)


   Panom evde yerini  alınca  ben pek sevdim ve ona arkadaş bir pano daha hazırladım hemencecik.



  Nasıl birşey yapsam şeklinde craft çalışmaları ve sonuç;

  

  Evimin güzel masalı işte ,çünkü ben evimi öyle çok seviyorum ki burada küçük mutlu detaylar üretmek beni mutlu ediyor:)Allah herkese evinde huzur ve mutluluk versin:)

Sevgiler:)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder