Bu Blogda Ara

5 Kasım 2014 Çarşamba

Bazen Dikiş Aşkı Gelir

     Havaların soğumasıyla birlikte evde daha çok zaman geçirme mevsimi geldi,geldi ve tabii ki hoş geldi.Buradan beni takip edenler bilir,sonbaharı çok ama çok seviyorum,hava sıcaklığı düşer de yavaş yavaş hırkalar giyilmeye başlanır,naftalin kokulu yorganlar çıkar ve çaylar daha bol demlenir.

   Hele Ekim aynın bitmesiyle artık yılbaşı göz kırpmaya başlar☺️Şimdi bloglarda bolca fikir araştırması yapma vakti.


   Dediğim gibi bu aralar en büyük mutluluğum evde vakit geçirmek.Yazın çiçek ve böcek mevsimi gelince biraz daha havasını değiştirmeye çalışıyorum.Kışınsa kırmızılar hardallar, limon küfü tonları mevsimi daha güzel temsil ediyor.öyle olunca ile sıcak renklerden kırlent dikmekle başladım.

     
                       
                     


        Yeşil ve sarı hem enerji kattı hem de sonbaharı temsil etti kanımca.Baktıkça mutlu oluyorum.

        Fotoğraflarda bile daha sıcak detaylar kullanmaya başladım☺️

         
                  

     
      Herkesin yazın duyduğu o büyük neşe bence köz kokusuyla oluyor:)

                      
                  


       Bu ara hobilerime daha çok vakit ayırıyorum hatta sürprizler bile var:)


     
                       

   Kumaşçılarda harika kumaşlar var bu sene,ne zamandır sarı zemin üzerine desenli bir kumaş arıyordum ,bu kumaşı bulunca bir metre alıverdim artık bin çeşit şey dikerim bıkarım bile:)Bugün sabah çok erken kalkıp yemek işini falan da halledince çantama vakit ayırdım.İşte buyrun benim de bi dikili makyaj çantam var artık:)


Herkese sevgiler....


1 yorum:

  1. ne zamandır artık kumaşlardan ne diksem diye düşünüyordum iyi bir fikir ellerinize sağlık benimde amatör bir bloğum var ziyaret edip önerilerde bulunursanız sevinirim

    YanıtlaSil