Bu Blogda Ara

14 Kasım 2015 Cumartesi

Film Öneri:Pek Yakında

   Herkese merhaba,uzun zamandır film önermiyordum.Bugün size pek sempatik bir film önereceğim.

 "Pek Yakında " ....


   Her nedense Cem Yılmaz'ın diğer filmleri kadar ses getirmedi.Ben de izlememiştim.Derken geçenlerde aklıma geldi ve izleme fırsatı buldum.   
 
  İzlememiş olanlar için filmin kısaca konusu şöyle;

    Korsan dvd 'cilikten kazandığı para gibi, hayatı da en kolayından yakaladığını zanneden Zafer, karısı Arzu'nun ayrılık isteğiyle ilk kez zora düşer. 



  Kocasının illegal serüvenlerinden sıkılıp boşanma kararı alan Arzu, evlendikten sonra dizi oyunculuğu kariyerini noktalamış, beyaz perde hayallerininse üzerini örtmüştür. 

Dağılmak üzere olan ailesini bir arada tutmak isteyen Zafer, yıllar önce figüranlıkla noktalanan sinema kariyerine yapımcı olarak geri dönmeye karar verir. "Şahikalar - Kötülüğün Sonu" adındaki filmin yapımcılığını gizliden gizliye yürütürek, hem kanunsuz işleri bıraktığını ispatlamak ister, hem de evlilikleri uğruna vazgeçtiği hayallerini Arzu'ya geri vermeye çabalar.

    Abzürt komedi severler için tam da biçilmiş kaftan.Harika bir film mi hayır bence değildi,ama hafta sonu ailece keyifle seyredebileceğiniz çok keyifli bir yapım tavsiye ederim efendim.


   Bu arada bu filmde başta Zafer Algöz ve Zerrin Tekindor olmak üzere ,-onlar apayrı bir lezzet katmıştı- herkesin oyunculuğu çok keyifli ve başarılıydı.


   Herkese iyi seyirler diliyorum
Sevgiler...


 










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder