Bu Blogda Ara

28 Aralık 2015 Pazartesi

Bir Minnie Ördüm Sanki:)

 Üretmek ve mutlu etmek gibisi yok...

    Bir dostum geçenlerde bir görüşmemizde yılbaşı için bana hediyeler almıştı gözlerim doldu.Bu sene doğum günümde ilk defa tek bir hediye dahi almamıştım yakınlarımdan.(Eşimi ve anneciğimi bir tarafa koyuyorum)Herkesin kendine göre bi telaşesi var ama genelde bu hususlarda hassas olduğum için minicik bir hatıra bile olsa bir beklentim oluyor .Hatta hiç kutlamayanları hiç söylemiyim.Neyse bu konuda bir burukluğum olunca  arkadaşımın buluştuğumuz gün bebeğiyle koştur koştur bana yılbaşı hediyeleri alması  beni çok duygulandırdı.Artık hayat o kadar çıkarcı o kadar nankör insanlarla dolu ki bu minicik adım bile beni öyle mutlu etti ki.

  Kaldı ki çoğu zaman da ben karşılığını görmesem de insanları mutlu edecek ufak tefek de olsa detaylar bulmaya çalışırım .(Yanlız doğum günüm hususunda hakikaten fena alınmıştım,kolay kolay iç döktüğümü kimse görmemiştir blogta.)

   Velhasılkelam ben de yılbaşı gelmeden küçük hazırlıklar yaparken arkadaşımı da hediyeler listeme koydum.Bu sene kızına minnie mouse konseptli 1yaş doğum günü partisi yapmıştı.Ben de bu konsepte  istinaden ona minnie li bere örmeye karar verdim. 


Hayatta Allah hep karşınıza iyileri çıkarsın 
Sevgilerimle...


  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder